از نگاه بازار کار SQL سرور کدامیک از موارد زیر بهتر است ؟
با سلام خدمت همگی دوستان بنده sql server که با شماره آزمون 70-461 است را یاد گرفته ام، حال به نظر شما دوره 70-462 که ادامه sql server است را شروع کنم یا ADO را شروع کنم؟ یا اگه نظر بهتری دارید که اون رو ادامه بدم بی زحمت بگین
1 پاسخ
سلام ، ببینید به نظر من یک هدفی رو برای خودتون مشخص کنید و تا انتها اون رو ادامه بدین چون بعد چند سال بخودتون میاد و میبینید واقعا فرد متخصصی تو اون حوزه شدید.و همینطور درآمد خیلی خوبی خواهید داشت.ولی اگر بخواید از هرکدام از زبانهای برنامه نویسی اندکی یاد بگیرید بهتون قول میدم هیچ پیشرفتی نخواهید کرد و همیشه در حد یک تایپیست با کلاس خواهید موند.چون هر کدام از این زبانها و نرم افزارها دنیای وسیعی دارند و شما نمیتونید تو همه ی این موارد فرد حرفه ای بشید.اولویت اصلیتون دیتابیس باشه و بعد اگر خواستید بسته به مقتضیات کارتون دانشی رو از زبانهای دیگر برنامه نویسی کسب کنید.بطور مثال اگر خواستید در SQL Server قابلیت In Memory رو پیاده سازی کنید بهتره که بدونید در EF با چه تکنینی می بایست این کار انجام داد.