نرم افزار ساخت کلیپ و تولید محتوا
سلام
آخرش هم نفهمیدم محتوی درسته یا محتوا. زمان ما می نوشتند محتوی ولی محتوا می خواندیم. چرا نمی دونم. ولی محتوا رو دوست دارم. گفتم اولش کمی بخندیم. :)
برای تولید کلیپ و محتوا فعلا دارم با camtasia کار می کنم و خوبی ای که داره اینه که یکسری بخش های از پیش آماده داره و می تونید از آنها برای زیبا سازی محتوای تولید شده استفاده کنید که خیلی هم پراستفاده است. یا مثلا خودش یکسری آهنگ ها داره که بد نیست. تازه یکسری جدید هم می تونید رایگان از سایتش دانلود کنید.
ولی دنبال یک نرم افزار بهتر می گردم. که این خوبی ها رو هم داشته باشه.
چی پیشنهاد می کنید؟ یهو نرید بگید premier. نمی خوام برای صدا و سیما کلیپ بسازم :)
2 پاسخ
سلام . وقت بخیر
بهتره فتوشاپ رو هم نصب کنید که بتونید عکس ها و نوشته ها رو کنار هم قرار بدید . اگر ساخت افکت و جلوه های ویژه ملاک باشه که باید دیگر نرم افزار های سه بعدی و دو بعدی رو هم بلد باشید .
اگر منظور شما نرم افزار تدوین در سطح متوسط هست ، به نرم افزار CyberLink PowerDirector Ultimate میشه اشاره کرد . حذف صدای پس زمینه و حذف نویز خوبی هم دارد . حجم نرم افزار حدودا 1 گیگ هست .
سلام وقت بخیر
پیشنهاد میکنم از نرم افزار EDIUS استفاده کنید
بسیار کاربردی و مناسب است
موفق باشید