0
علت نصب instance های زیاد چیست؟
سلام. خواستم علت نصب instance های دلخواه رو در sql server بدونم. چرا وقتی ما میتونیم با یه instance کارمون رو کنیم، بعضی موقع ها instance های زیاد میریزن؟
2 پاسخ
2
بستگی داره. زمانی است ما می خوایم تمامی سرور های فیزیکی رو در یک سرور قرار بدیم ولی بعضی از برنامه ها یا پایگاه های داده با SQL Server پیشفرض همخوانی ندارند. در این صورت بیش از یک اینستنس نصب می کنیم.
توجه داشته باشید که مدیریت اینستنسهای به مراتب خیلی حساستر و مهمتر است.
2
به مطلب زیر مراجعه کنید :