تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

وصل کردن اتوماسیون با فیبر

با سلام.

دوستان ما یه ساختمان داریم که سرور اتوماسیون شرکتمون روش هست ، حالا بغل ذساختمان خودمون یه ساختمان دیگه هست حدود 100تا 150 متر فاصله دارند ، حالا میخواهیم اتوماسیون را به این ساختمان جدید لینک بدیم ، بنظرتون بهرتین راه و ارزان ترین راه برای برقراری ارتباط با سرور اتوماسیون چی هست !!!

تجهیزات فیبر نداریم ، اتاق سرور ما از دوتا سوییچ سیسکو 2960 و یه D-link swith 24 پورت تشکیل شده است + یه خط اینترنت 2 مگ به پهنای باند 24 مگ بر ثانیه.

ممنون میشم راهنمایی کنید.

پرسیده شده در 1395/01/31 توسط

13 پاسخ

0

به نظر جواب میده اگه مشکل Switching capacity نداشته باشیم به تست گرفتنش می ارزه

پاسخ در 1395/01/31 توسط
1

سلام دوست گرامی

شما گزینه های مختلفی میتونید داشته باشید. که به ترتیب قیمت لیست شده اند.

1. استفاده از PowerLine

برای این کار فقط نیاز هست بین دو ساختمای شبکه برق مشترک جود داشته باشد(که احتمالا وجود دارد)

2. کابل شبکه جنس خوب مثلا UBNT (تا 130 متر فول ظرفیت تست شده است)

3.وایرلس مثلا 2 عدد sxt lite5

4. فیبر

پاسخ در 1395/01/31 توسط
0

میخام اون سر کابلی که به اتوماسیون وصل شده و از ساختمان بیرون رفته برای خانه مدیر شبکه ، از اونجا پریز شبکه وصل کنیم و از پریز به ساختمان جدید کابل بکشیم!!!!

بنظرتون جواب نمیده ؟؟؟

پاسخ در 1395/01/31 توسط
0

اگه در مجموع بالای 100متر بشه فکر نمیکنم نتیجه مطلوب بگیرین!

مگر اینکه یه سوییچ در نقطه اتصال قرار بدین در نقش repeater

پاسخ در 1395/01/31 توسط
0

با تشکر.

میشه در مورد راه حل میکروتیک توضیح بدید باید چکار کنیم ؟ ما احتیاج به سرعت و کارایی داریم !!!

پاسخ در 1395/01/31 توسط
0

اگه ممکنه دوتا میکروتیک بزار راحت سریع و ارزان

اما اگه دنبال performance و stability بالا هستی و امکان کشیدن کابل فیبر رو داری نیاز به سوییچ با sfp port نیست میتونی از fiber to ethernet converter استفاده کنی

فیبر دردسر خودشو داره با مزایای بالا

وایرلس هم مزایا و دردسرهای خودشو داره

نیازسنجی و امکان سنجی در مرتبه اول

پاسخ در 1395/01/31 توسط
0

الان که دیاگرام نگاه کردم ظاهرا یه کابل براش کشیدن و تا نرسیده به ساختمان رفته ، بنظرتون تا جای که به سوییچ اون یکی ساختمان برسه کابل بزنم اشکالی نداره ، حدودا 50 متر میشه!!!

پاسخ در 1395/01/31 توسط
0

سوییچ در نقطه اتصال داریم چون اونجا هم باید 10 pc به هم شبکه بشن و از این اتوماسیون استفاده کنند!!!

پاسخ در 1395/01/31 توسط
1

ببخشید متوجه نشدم

می خواین سر یه کابل شبکه یک کابل دیگه اضافه کنین ؟

شدیدا باعث افت سیگنال و در نهایت عدم اتصال مناسب میشه

نهی شدید

پاسخ در 1395/01/31 توسط
1

ببخشید شما سوویچتون پورت 1GB داره؟

پیشنهاد میشه از فیبر استفاده کنین.

پاسخ در 1395/01/31 توسط
0

خوب سرعت چه میزان؟

10mbs ... 1Gbs

پاسخ در 1395/01/31 توسط

پاسخ شما