تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

پر شدن پهنای باند آی پی استاتیک

سلام. یه آی پی استاتیک روی سرورم تنظیم شده ولی به ندرت میشد به سرور ریموت زد. بعد از کنترل سرور و برنامه ها متوجه شدم دو تا آی پی روی خطمون قرارگرفته و پهنای باندمون پرشده . با تنظیم روول تو فایروال آی پی های مهاجمو بستم ولی بازم حجم ترافیک 100 درصد میشه و مجبور شدم کلا قطعش کنم تا سیستمم هک نشه.

چه طوری میشه از هک شدن آی پی استاتیک جلوگیری کرد؟

پرسیده شده در 1396/02/28 توسط

6 پاسخ

0

سلام . ممنون از جوابتون. با isp تماس گرفته بودم گفت نمیشه ولی خودم یه آی پی از یه آی اس پی دیگه گرفتم میخوام اونو راه اندازی کنم. میخوام یه سیستم به عنوان فایروال بزارم . در این مورد راهنمایی کنید ممنون میشم.

پاسخ در 1396/03/05 توسط
0

سلام

فایروال بجز ویندوز چی دارین؟

پاسخ در 1396/02/28 توسط
0

پس فایروالی ندارین

با isp در تماس باشین ببینید می تونه ipشما رو عوض کنه

پاسخ در 1396/03/02 توسط
0

دوست عزیز پیشنهاد می دم به عنوان یک سئوال جدید در سایت مطرح کنید. اینجوری بهتر دیده میشه

پاسخ در 1396/03/05 توسط
0

سلام. یه سیمانتک نصب کردم که فایروالو آف میکنه . بعد خودم فعال کردم و ای پی های ناشناسو بستم ولی بازم ترافیکم میره بالا

پاسخ در 1396/03/02 توسط
0

سلام. شما باید با استفاده از فایروال هایی مانند Cyberoam و یا FortiGate اتک های مختلفی مانند SYN Flood ، UDP Flood ، ICMP Flood رو کانفیگ و تنظیم نمایید. مثلا درخواست های ICMP مانند ping رو با مقدار عددی کنترل کنید. بطور مثال اگر از آی پی خاصی چنانچه بیش از صد درخواست ping صورت گرفت آن را دراپ نماید.

پاسخ در 1396/02/28 توسط

پاسخ شما