بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

اتچ کردن دیتا بیس

با سلام

من وقتی میخوام دیتا بیس رو اتچ کنم این ارور رو میده.(sql 2012 هست)

برنامه مشکلی نداشت خواستم به VS.NET 2012 متصل کنم که نشد. چند بار دیتا بیس رو دیتچ کردم که این مشکل پبش اومد . حتی درایو سی که برنامه توش نصب هست رو هم نمیاره.

با سلام
من وقتی میخوام دیتا بیس رو اتچ کنم این ارور رو میده.(sql 2012 هست)
برنامه مشکلی نداشت خواستم به VS.NET 2012  متصل کنم که نشد. چند بار دیتا بیس رو دیتچ کردم که این مشکل پبش اومد . حتی درایو سی که برنامه توش نصب هست رو هم نمیاره.
||https://tosinso.com/files/get/03f9a5a6-73b7-4009-8f26-21b5627834a1||

پرسیده شده در 1396/04/14 توسط

10 پاسخ

0

گفتیدکه دیتا بیس رو در پوشه ای روی دسک تاپ قرار بدید و اتچ کنید. که عرض کردم درایو c رو موقع اتچ نشون نمیده (همینطور my document و desktop) رو.

ممنون میشم توضیح بدید که چطور نام کاربری رو به گروه admin اضافه کنم؟

پاسخ در 1396/04/17 توسط
0

برای رهایی ازاین مشکل در ران تایپ کنید : compmgmt.msc بعدش از بخش local users از زیر شاخه ی group بروی گروه administrators دابل کلیک کنید بعد روی add کلیک کنید بعد نام کاربر جاری و تایپ کنید بروی check name کلیک کنید و از صحت نام کاربری مطمئن شوید و اکی کنید .

پاسخ در 1396/04/17 توسط
0

بعد از اینکه اون پیغام رو نشون داد و ok زدم لیست همه درایوها بجر درایو c(که برنامه توش نصب هست )رو نشون میده.و از اونجا میشه دیتابیس اتچ کرد(البته امتحان کردم نشد ارور داد ولی فکر کنم دیتابیسها برای اتچ شدن باید در مسیر خود برنامه کپی بشن که بشه اتچشون کرد. اینطور نیست؟)

پاسخ در 1396/04/16 توسط
0

با سلام

کاربر عزیز permission هایی که روی درایو سی شما اعمال شده اند جلوگیری می کنن از خونده شدن اطلاعات توسط sql studio .

برای تست این قضیه : فایل های دیتابیس خودتون که شامل mdf و ldf هست رو به my document منتقل کنید و یا اصلا بروی دسکتاپتون یک پوشه ی جدید ایجاد کنید و دیتابیس رو اونجا قرار بدین و سپس اقدام به اتچ کردن دیتابیستون کنید .

اگر جواب گرفتید که اعلام کنید راهنماییتون کنم یا من یا سایر دوستان برای اصلاح کردن مجوزهای دسترسی بروی درایو C .

امیدوارم که نام کاربری جاری شما زیرگروه administrator بوده باشه !

پاسخ در 1396/04/16 توسط
0

با سلام خیر از هر مسیری که مجوز read و write داشته باشین می تونید دیتابیس اتچ کنید .

ایا مراحلی که در پست قبلی گفتم رو انجام دادین ؟

نام کاربری خودتون رو به گروه admin اضافه کنید مشکلتون حل خواهد شد

پاسخ در 1396/04/16 توسط
1

با سلام

دوست عزیز اگه بعد از انجام مراحل بالا مشکلتون همچنان برقرار بود و یا اینکه در حال حاضر نام کاربری شما عضو گروه ادمین هست

با انجام تنظیم اکانت sql server به اکنت های محلی سیستم مشکلتون حل خواهد شد :

از بخش services.msc :

تصویر 1 :

با سلام
دوست عزیز اگه بعد از انجام مراحل بالا مشکلتون همچنان برقرار بود و یا اینکه در حال حاضر نام کاربری شما عضو گروه ادمین هست
با انجام تنظیم اکانت sql server به اکنت های محلی سیستم مشکلتون حل خواهد شد :
از بخش services.msc :
<center>
تصویر 1 :
||https://dba.tosinso.com/files/get/475fe732-7ac7-45b1-85e0-8f8fe058b549||
<center>
<center>
تصویر 2 :
||https://dba.tosinso.com/files/get/2c4ad47d-0089-464d-8fb4-5eb1d2aa91d2||
<center>

تصویر 2 :

با سلام
دوست عزیز اگه بعد از انجام مراحل بالا مشکلتون همچنان برقرار بود و یا اینکه در حال حاضر نام کاربری شما عضو گروه ادمین هست
با انجام تنظیم اکانت sql server به اکنت های محلی سیستم مشکلتون حل خواهد شد :
از بخش services.msc :
<center>
تصویر 1 :
||https://dba.tosinso.com/files/get/475fe732-7ac7-45b1-85e0-8f8fe058b549||
<center>
<center>
تصویر 2 :
||https://dba.tosinso.com/files/get/2c4ad47d-0089-464d-8fb4-5eb1d2aa91d2||
<center>

پاسخ در 1396/04/17 توسط
0

Run as Adminstrator زدم ولی مشکل برطرف نشد.

پاسخ در 1396/04/14 توسط
0

TITLE: Locate Database Files - AMOON-PC

------------------------------

C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL11.MSSQLSERVER\MSSQL\DATA

Cannot access the specified path or file on the server. Verify that you have the necessary security privileges and that the path or file exists.

If you know that the service account can access a specific file, type in the full path for the file in the File Name control in the Locate dialog box.

------------------------------

BUTTONS:

OK

------------------------------

پاسخ در 1396/04/14 توسط
0

مرسی از راهنمایی دوستان

از روش دوم مشکل حل شد.

با سپاس فراااوان

پاسخ در 1396/04/18 توسط
0

سلام و عرض ادب، برنامه رو یکبار در حالت Administrator یا همون Run as Administrator اجرا کنید مشکلتون احتمالاً برطرف بشه.

پاسخ در 1396/04/14 توسط

پاسخ شما