تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

احراز هویت اتوماتیک کاربران دامین در کریو

با عرض سلام به اساتید عزیز

من یک مشکل اساسی با کریو کنترل دارم مشکل اینه که وقتی یوزری که عضو دامینه وارد میشه حتما باید از مرورگر به سرور وصل بشه تا احراز هویت صورت بگیره و اگر سیستم را هم logoff کنه هنوز اکانتش تو کریو فعاله و وقتی یوزر دیگه ای با همان سیستم وارد بشه میتونه از اکانت یوزر قبل استفاده کنه...

میخواستم ببینم راهی هست که وقتی یوزر به سیستم login کرد اتوماتیک وارد اکانتش تو کریو بشه و وقتی logoff کرد اتوماتیک از اکانش خارج بشه؟

پرسیده شده در 1396/05/09 توسط

4 پاسخ

2

داخل domain and user بشید ببینید تیک automatic logout خورده باشه و اینکه اون تایم زیرشم زیاد ندید معمولا 60 کافیه

پاسخ در 1396/05/09 توسط
0

برای احراز هویت اتوماتیک میتونی از مک آدرس کلاینت استفاده کنی البته این راه در صورتی به درد می خوره که هر سیستم توسط یک کاربر استفاده بشه.

اول وارد status میشی بعد از تب Active Hosts کلاینت هایی که به صورت دستی لاگین کردن در کریو رو مشاهده می کنی روی هر کدوم کلیک راست می کنی و گزینه Login user automatically by mac رو میزنی دیگه حله.

پاسخ در 1396/05/09 توسط
0

سلام نه همچین راهی نیست. میتونید از راهی که دوستمون تو پست اول گفت استفاده کنید

پاسخ در 1396/05/09 توسط
0

روش اول که دوستمون گفتند را امتحان کردم حتی تایمشو رو 1 دقیقه گذاشتم اما جواب نداد ببنید وقتی رو 1 سیستم 2 تا یوزر بخوان لاگین کنن این مشکل بوجود میاد من توسایتای خارجی این 2 تا آموزشو پیدا کردم اما نمیدونم با این روشها این مشکل برطرف میشه یا نه روش اول را امتحان کردم جواب نداد...

How to use a Windows Active Directory Group Policy Object (GPO) to logon and logout users automatically from Kerio Control

How do I force users to log out of the firewall?

پاسخ در 1396/05/10 توسط

پاسخ شما