0
بکاپ گرفتن SQL
سلام من می خوام از یه SQL سرور قدیمی بکاپ بگیرم بعد روی یه سرور دیگه قرارشش بدم میشه راهنمایی کنید چطوری میتونم یه بکاپ کامل بگیرم بعد یه برنامه زمانی برای بکاپ قرار بدم روی سرور
ممنون
1 پاسخ
2
آموزش Backup در Sql آقای نصیری
آموزش Backup در Sql آقای قرباوی
نحوه انجام این آموزش ها رو اگر مشکلی داشتید بنویسید در خدمتم