تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

نحوه گرفتن مدرک معتبر فتوشاپ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما ، معتبر ترین مدرک برای فتوشاپ چه مدرکی هستش که تو هر کشوری معتبر باشه میخوام برم کشور های دیگه باهاش کار کنم ، و کجا میتونم اون مدرک رو بگیرم

پرسیده شده در 1396/09/17 توسط

5 پاسخ

1

اختیار دارین خوشحالم براتون مفید بود و کاری ازم بر اومد.

پاسخ در 1396/09/18 توسط
2

سلام . افرادی که من میشناسم و برای کار فتوشاپ در خارج از ایران استخدام شدند بر اساس مدرک استخدام نشدند بطور مثال یکی از دوستان برای کار در عکاسی رفته بود ازش فرمتها رو پرسیده بودند و بعد چندتا عکس بهش دادند که در فتوشاپ رتوش کنه و چندتا ادیت ازش خواستند و دیدند مهارت داره استخدام شد. درخصوص Job offer یا مهاجرت بر اساس کاریابی هم مدرک فتوشاپتون به شما اعتبار نمیده و نمونه کارهایی ازتون میخوان و معمولن یک سری نمونه کارهای خودتونو ارائه میدید و چندتا نمونه کار هم ممکنه بگن انجام بدید در کل مهارت عملی و سابقه کارتون باعث میشه کار بر اساس فتوشاپ رو دریافت کنید مدرکش اونقدر موثر نیست . سابقتون هم باید مستند باشه بطور مثال اگر گفتید سابقه تدریس فتوشاپ دارید باید بتونید ثابت کنید همینطور در مورد کار در جای معتبر هم باید بتونید ثابت کنید بطور مثال با گرفتن نامه رسمی از جایی که کار می کردید ( باید دارالترجمه ای بشه و مهرهای مربوطه رو هم داشته باشه. )

در نهایت اگر باز هم اصرار به گرفتن مدرک دارید بهترین مرجع خود آدوبی هست و در لینک زیر اطلاعات مربوط به آزمونش رو میتونید ببینید :

پاسخ در 1396/09/17 توسط
1

تشکر جناب آقای احمد نصیر بابت راهنمایتون من خیلی دنبال این مدرک بودم و حتی از چند جا شنیده بودم که باید برم دبی و یا کشور های دیگه مدرک معتبر بگیرم این کمکتون خیلی برام با ارزش هستش ممنونم ازتون

پاسخ در 1396/09/18 توسط
0

سلام جناب آقای احمد نصیر از راهنمایتون خیلی ممنون و سپاس گذارم

و یه سوال دیگه جناب آقای احمد نصیر من در حال حاضر خودم گروه آموزشی زدم و در حال آموزش هستم چطوری باید اون وقت نامه رسمی و دارالترجمه ای و مهرهای مربوطه رو ارائه بدم بهشون !؟

پاسخ در 1396/09/17 توسط
1

اختیار داری . اگر منظورتون اینه که آموزش میدید و در آموزشگاه مشغولید که فرم قراردادتون با مهر اموزشگاه که نشون میده به مدت انقدر ماه یا سال مدرس فتوشاپ بودید و خودتون هم مسئول آموزشگاه هستید یا مدیر گروه هستید بهتر هم هست البته با امضای مدیر آموزشگاه باشه نامه رو میبرید دارالترجمه میگید برای درخواست کار در خارج از ایران هست اونها خودشون وارد هستند. اگر آموزش آنلاین یا سایت هست لینک دوره هاتونو ارائه میدید تاریخ اونها مشخص هست و قدمت کارتون رو میرسونه .

پاسخ در 1396/09/18 توسط

پاسخ شما