خطای Boot Fail در سوئیچ لایه 2960-x
سلام. من یه سوئیچ 2960 سری X نو خریدم. متاسفانه IOS اون به مرحله اجرا نمی رسه. یعنی وقتی که روشنش می کنم خطای Boot Fail می ده. متاسفانه دکمه mode رو که می گیرم وارد Mini IOS هم نمی شه. دوستان را حل چیه؟/ آیا نیازی به تعویض IOS هست؟ اگه بخوام IOS اون رو عوض کنم باید چه کار کنم؟
7 پاسخ
با خودشون درمیون نذاشتم. اونا فقط تعویض می کنن. می خوام که این رو یاد بگیرم.
اگه میشه در مورد ROMMON بیشتر توضیح بدین
پس ممکنه مشکل داشته باشه .با خودشون مشکل رو مطرح کردین؟
باید ROMMON رو قبلا فعال کرده باشین
واسه ورود به محیط rommon میشه از putty استفاده کرد یا از نرم افزار hyperterminal استفاده کنم؟
سلام
اگر نو است برگردونین یا بدین به گارانتی . شاید مشکل داره و یا اینکه اصلی نیست
از یه شرکت معتبر گرفتیم.
اگه میشه بفرمائید این مشکل از کجا آب می خوره؟!!!.
در ضمن ROMMON چیه؟ چطوری می تونم وارد این mode بشم؟
تا جایی که من دیدم از putty استفاده میکنند