تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

خطای Boot Fail در سوئیچ لایه 2960-x

سلام. من یه سوئیچ 2960 سری X نو خریدم. متاسفانه IOS اون به مرحله اجرا نمی رسه. یعنی وقتی که روشنش می کنم خطای Boot Fail می ده. متاسفانه دکمه mode رو که می گیرم وارد Mini IOS هم نمی شه. دوستان را حل چیه؟/ آیا نیازی به تعویض IOS هست؟ اگه بخوام IOS اون رو عوض کنم باید چه کار کنم؟

پرسیده شده در 1396/11/12 توسط

7 پاسخ

0

با خودشون درمیون نذاشتم. اونا فقط تعویض می کنن. می خوام که این رو یاد بگیرم.

اگه میشه در مورد ROMMON بیشتر توضیح بدین

پاسخ در 1396/11/12 توسط
1

پس ممکنه مشکل داشته باشه .با خودشون مشکل رو مطرح کردین؟

باید ROMMON رو قبلا فعال کرده باشین

پاسخ در 1396/11/12 توسط
0

واسه ورود به محیط rommon میشه از putty استفاده کرد یا از نرم افزار hyperterminal استفاده کنم؟

پاسخ در 1396/11/12 توسط
1

سلام

اگر نو است برگردونین یا بدین به گارانتی . شاید مشکل داره و یا اینکه اصلی نیست

پاسخ در 1396/11/12 توسط
0

از یه شرکت معتبر گرفتیم.

اگه میشه بفرمائید این مشکل از کجا آب می خوره؟!!!.

در ضمن ROMMON چیه؟ چطوری می تونم وارد این mode بشم؟

پاسخ در 1396/11/12 توسط
0

تا جایی که من دیدم از putty استفاده میکنند

پاسخ در 1396/11/12 توسط

پاسخ شما