تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

تفاوت تنظیمات سرور سخت افزاری و سرور PC

سلام به دوستان عزیز .

سوالم این هست که : اگر به جای یه PC ( که به عنوان ویندوز سرور 2008 استفاده میکردیم ) بخوایم از سرور استفاده کنیم نحوه کانفیگ سرور به چه شکل هست و همچنین نحوه به اشتراک گذاری اینترنت از سرور بین کلاینت ها؟ لطفا اگر مطلبی در این مورد دارید ممنون میشم به اشتراک بذارین.

پرسیده شده در 1393/03/26 توسط

2 پاسخ

2

سوال شما جواب زیاد داره از سرورت چه انتظاراتی رو داری؟

یه مقدار بیشتر راجع به شبکه تون توضیح بدید و اینکه چطور اینترنت به سرور میرسه؟

اینترنت هم میتونید Share کنید مثلاً اینترنت بیاد تو کارت شبکه1 و Getway کارت شبکه2 بشه Ip کارت شبکه 1 و ip کارت شبکه 2 بشه Getway برای کلاینت ها و یا اینکه مستقیم بیاد تو یک کارت شبکه و Getway تمام کلاینت ها بشه ip همون کارت شبکه و میتونی ICS

از RRAS میتونی استفاده کنی( Routing and remote access )

میتونی رو ویندوز سرورت یک DHCP سرور راه بندازی و روی اون یکی کارت شبکه هم اینترنت داشته باشی

Pool DHCP هم NAT شه

پاسخ در 1393/03/26 توسط
2

البته به همون شکلی که آقای خانلری اشاره کردن کانفیگ سرور بستگی به انتضار شما از اون داره

ولی راجع به share کردن اینترنت من از نرم افزار CCproxyاستفاده میکنم دیگه احتیاج به کانفیگ کردن سرور RRAS هم نیست

نرم افزارش خیلی سبکه و البته قوی هم میشه پهنای باند تعریف کرد یا حجم استفاده برای کاربر گذاشت و .....

امتحانش کنید بد نیست

پاسخ در 1393/03/26 توسط

پاسخ شما