تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

پشتیبان از اکتیو دایرکتوری

سلام دوستان

خسته نباشید

یک سرور Ad دارم و میخوام فقط از user های این سرور backup بگیرم ؟

برای این کار باید از برنامه 3party استفاده کرد ؟

البته دستوری است به نام csvde اما نمیتونم فقط از user ها backup بگیرم

پرسیده شده در 1393/04/10 توسط

1 پاسخ

5

ببینید دوست عزیز User ها جزوی از database اکتیودایرکتوری هستند که بصورت جداگانه قابلیت Backup گیری ازشون وجود نداره ، شما باید از system state بکاپ گیری کنید و خودکار کاربراتون داخل این Backup خواهند بود ، دستور CSVDE به هیچ عنوان برای Backup گیری نیست بلکه برای خروجی گرفتن و یا ورودی دادن یک سری نام کاربری ( بدون رمز و SID ) استفاده میشه ، در واقع اسم کاربرای شما رو Backup میگیره و اگر برش گردونید چون مشخصه امنیتی کاربراتون که به SID معروف هست بازگردانی نمیشه ارزشی هم نداره و نمیشه به عنوان کاربر اصلی ازش استفاده کرد ، برای Backup گیری می تونید به لینک زیر مراجعه کنید :

پاسخ شما