سوال در مورد سرور RODC
سلام دوستان
در شبکه AD نصب کردم و یک سرور RODC در کنارش نصب کردم ، اما به مشکلی بر خوردم زمانی وارد سرور RODC میشم باید AD و DNS از نوع READ ONLY باشند اما جالبی کار اینجاست در سرور AD میتوانم OBJECT بسازم اما در DNS نمیتوانم RECORD ای ایجاد کنم یعنی AD از نوع READ ONLY است اما قابلیت WRITEBALE را دارد زمانی وارد AD اصلی میشم در بخش DOMAIN CONTOROLER کاملا DC مورد نظر رو از نوع READ ONLY ایجاد کرده است .
آیا کسی از دوستان به این مشکل برخورد
با تشکر
2 پاسخ
با سلام
شما با یوزر نیم و پسورد کل دامین بهش لاگین کردید و ادمین هم هر کاری بخواد می تونه انجام بده.
دوست عزیز سرور RODC شما به درستی کار میکنه و Read Only هم هست . شما مکانیزم RODC رو درست درک نکردید این سوال توسط یکی از دوستان در سایت مطرح شده پیشنهاد میکنم مطالعه کنید و اگر باز هم سوالی داشتید در ادامه مطرح کنید . موفق باشید