بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

عدم دسترسی به یوزرها و گروههای کامپیوتر ریموت در کنسول MMC

دو تا کامپیوتر دارم، تو کامپیوتر شماره 1 می خوام از طریق کنسول MMC قسمت Computer Management کامپیوتر Local و کامپیوتر شماره 2 که به Computer Management اش بصورت ریموت دسترسی دارم رو مدیریت کنم، بعد از اینکه تنظیمات مربوطه رو انجام دادم زمانی که می خوام وارد قسمت Local Users and Group کامپیوتر شماره 2 بشم با علامت ضربدر قرمز رنگ بصورت شکل زیر مواجه میشم، قبل از انجام تنظیمات مربوطه در MMC ارتباط بین کامپیوتر شماره 1 و 2 ایجاد شده.

دو تا کامپیوتر دارم، تو کامپیوتر شماره 1 می خوام از طریق کنسول MMC قسمت Computer Management کامپیوتر Local و کامپیوتر شماره 2 که به Computer Management اش بصورت ریموت دسترسی دارم رو مدیریت کنم، بعد از اینکه تنظیمات مربوطه رو انجام دادم زمانی که می خوام وارد قسمت Local Users and Group کامپیوتر شماره 2 بشم با علامت ضربدر قرمز رنگ بصورت شکل زیر مواجه میشم، قبل از انجام تنظیمات مربوطه در MMC ارتباط بین کامپیوتر شماره 1 و 2 ایجاد شده.
||http://tosinso.com/files/get/508a80dd-2d02-44f3-8106-a781b608905c||

پرسیده شده در 1393/06/05 توسط

6 پاسخ

2

دوست من با استفاده از آموزش زیر ابتدا همه پسوردهای Cache شده روی سیستم رو حذف کنید :

بعد سیستم رو ترجیحا یکبار Restart کنید و بعد از بالا اومدن سیستم با استفاده از دستور زیر به کامپیوتر مورد نظر وصل بشید :

net use \\computername\ipc$ /user:thatcomputername\administrator

که در اینجا computername اسم یا آدرس IP کامپیوتر مورد نظر و thatcomputername هم اسم اون کامپیوتر هست ، کاربر Admin هم که مشخص شده ، بعد از اینجام این موارد مجددا تست کنید ببینید مشکل دارید یا خیر ، اما همونطور که دوستمون علی هم اشاره کردند بهتره که کاربر Administrator شما و اون کامیپوتر فعال باشه و با یک رمز مشترک وارد سیستم بشید تا مشکلی نداشته باشید ، یعنی هر دو با Administrator ای که پسورد مشابهی داره وارد بشید.

پاسخ در 1393/06/13 توسط
1

سلام

شما توی کنترل پنل کامپیوتر 1 قسمت Credential Manager یک Credential برای pc 2 ایجاد کنید یعنی ip اون را وارد کنید و سپس یوزر و پسورد را وارد کنید و یا اینکه در pc 1 و pc 2 یک یوزر و پسورد بسازید که در هر دو مشترک باشه

پاسخ در 1393/06/06 توسط
3

یک بار به این روش تست کن

توی کامپیوتر 2 برای برای یوزر administrator یه پسورد بزار مثلا 123 و توی کامپیوتر 1 نیز برای administrator همین پسورد را بزار و سپس با یوزر administrator روی کامپیوتر 1 لاگین کن و یه بار دیگه تست کن من با چند کامپیوتر تست کردم اول به همین شکل بود بعد جواب داد

پاسخ در 1393/06/06 توسط
0

ممنون جناب ali_arak

كارهايي را كه فرموديد رو انجام دادم ولي باز هم حل نشد.

شبكه Workgroup هست، در هر كامپيوتر با يوزري لاگين كرده ام كه عضو گروه Administrator هستند.تنظيمات مربوطه نيز بدين صورت مي باشد كه در MMC كامپيوتر شماره Computer Management كامپوتر هاي شماره1 و 2 رو وارد كردم.

پاسخ در 1393/06/06 توسط
0

همين كارو قبلاً كرده ام مسئله حل ميشه ولي تو اين حالت به قسمت Event Viewer دسترسي دارم كه فكر كنم نبايد اينطوري باشه درسته؟

پاسخ در 1393/06/06 توسط
1

وقتی به Event Viewer نمایش داده می شه حتما یه Credential قبلا ذخیره شده . تو سیستم 2 قسمت sessions را نگاه کن ببین کانکشنی برقرار شده یا نه البته این را بگم من با روش اول تست کردم 2 تا سیستم Local Users and Group نمایش داده می شد ولی در سیستم سوم با همین خطا مواجه شدم فقط وقتی پسورد یوزر ها را یکی کردم مشکل بر طرف شد

پاسخ در 1393/06/06 توسط

پاسخ شما