بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

ویندوز xp و seven

با سلام به همه ی مهندسین عزیر

می خواستم بدونم ویندوز ایکس پی توی شبکه های وورک پروپ نسبت به ویندوز سون چه کاستی هایی داره؟ از همه نظر.. مثلا قابلیت مجوز دادن و دسترسی به فایل ها، تعریف پالیسی و غیره.

کلا و خلاصه چه مواردی هست د راین دو ویندور که شبیه به هم هست و چه تفاوت هایی دارن ( منظورم از ایکس پی همون سرویس پک سه هست)

با تشکر

پرسیده شده در 1393/06/24 توسط

1 پاسخ

پاسخ شما