تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

backup گیری در شبکه

باسلام خدمت دوستان

من میخواستم که با استفاده از سرویس dfs فایلهای شیربرروی سرور اصلی رو به ادیشنالم انتقال داده و سپس از dfs root ی که برروی ادیشنال ایجاد شده بک آپ های روزانه و هفتگی گیرم آیا چنین چیزی امکانذیر می باشد؟چون حجم فایلهای شیرشده زیاد میباشد و همگی هم برروی سرور اصلی می باشند مجبر هستم که بک آپ روزانه و هفتگی بگیرم ....استفاده از نرم افزار های بک آپ گیری هم توصیه شده اما این نرم افزار ها ترافیک شبکه رو خیلی بالا میبرند خوشحال میشم که دوستان راهنمایی کنند

یا حق

پرسیده شده در 1397/07/04 توسط

2 پاسخ

0

سلام

دوست عزیز گاهی حجم فایل اینقدر زیاد میشه که شما زمان برای بک آپ گیری برای هر روز ندارین

نرم افزارهای بک آپ گیری مثل todo backup هستند که فقط اگر تغییری در فایلها و پوشه ها ایجاد بشه ، بک آپ میگیرن و اینجوری حجم روزانه بک آپ کمتر میشه ....

پاسخ در 1397/07/04 توسط
0

مرسی از پاسختون حاللا سوالم اینه در dfs واقعا فایلها به سرور دوم منتقل میشن ؟چون اگه بشن ککار بک آپ گیری خیلی ساده تر میشه

پاسخ در 1397/07/04 توسط

پاسخ شما