0
مشكل در نصب ویندوز سرور 2008 روی ماشین مجازی
با سلام
من یك ماشین مجازی روی سیستم نصب كرده ام و داخل آن یك ویندوز سون نصب كرده ام .ولی الان وقتی میخوام یك ویندوز سرور 2008 را نصب كنم این ارور را میدهد ...م؟مشكل از كجاست
2 پاسخ
1
سلام ، چک کنید که حتما گزینه Intel VT-x یا Virtualization Technology در BIOS فعال شده باشه. در تنظیمات Processors ماشین مجازی هم تیک گزینه Virtualize Intel VT-x or AMD-V/RVI رو بزنید.
1
سلام
ظاهرا داره پیغام میده که توی بایوس باید vt رو فعال کنید