بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشكل در نصب ویندوز سرور 2008 روی ماشین مجازی

با سلام

من یك ماشین مجازی روی سیستم نصب كرده ام و داخل آن یك ویندوز سون نصب كرده ام .ولی الان وقتی میخوام یك ویندوز سرور 2008 را نصب كنم این ارور را میدهد ...م؟مشكل از كجاستارورتنظیمات

پرسیده شده در 1397/09/12 توسط

2 پاسخ

1

سلام ، چک کنید که حتما گزینه Intel VT-x یا Virtualization Technology در BIOS فعال شده باشه. در تنظیمات Processors ماشین مجازی هم تیک گزینه Virtualize Intel VT-x or AMD-V/RVI رو بزنید.

پاسخ در 1397/09/12 توسط
1

سلام

ظاهرا داره پیغام میده که توی بایوس باید vt رو فعال کنید

پاسخ در 1397/09/12 توسط

پاسخ شما