0
کار با any desk در domain
با سلام خدمت اساتید
وقتی با any desk کار میکنیم اجازه دسترسی به مواردی که نیاز به سطح دسترسی ادمین داره رو نمیده مثلا نمیزاره حتی credential مورد نظر رو بزنیم
میخواستم بدونم کسی میدونه چطور میشه کاری کرد که any desk جلومونو نگیره؟
ویا کسی نرم افزار بهتری برای remote desktop تو محیط دامین از راه دور میشناسه
ممنونم
2 پاسخ
0
سلام
anydesk یوزر رو که عوض نمیکنه ، نرم افزار رو در هر یوزری اجرا کنید ، دسترسی همون رو به شما میده
به نظر من از همون ریموت دسکتاپ ویندوز استفاده کنید بهتره. برای این کار یک vpn سرور در شبکه راه اندازی کنید و اول به شبکه vpn بزنید و بعد به هر دستگاهی که خواستین ریموت دسکتاپ بزنید
اینجوری در زمان ریموت زدن میتونید هر یوزری که دسترسی خوبی داره بزنید
0
با نرم افزار SuRun میتونید مجوز اجرا با سطح دسترسی ادمین رو به کاربر بدین.