بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

پالسی برای IE

سلام خسته نباشید میخواستم از طریق پالسی رو تمام کلاینتها پالسی اعمال کنم که سه آدرس فرضا ( google.yahoo.tosinso) روی اینترنت اکسپلور حالا یا فایرفاکس اعمال بشه که کاربر با بار کردن اینترنت اکسپلور مستیقم وارد این سایت های مدنظر بشه ؟! بهتره روی user configuration یا computer configuration اعمال بشه دوستان اگه مسیر یا روشی مدنظرشون هست بگن ممنون میشم.

پرسیده شده در 1397/11/24 توسط

5 پاسخ

0

در مرورگر IE با روشی که جناب احمد پور گفتن میتونید Default Page رو تغییر بدید اما برای مرورگر Firefox باید اول نسخه سازمانی Firefox رو دانلود کنید و فایل های ADMX و ADML اون رو در پوشه C:\Windows\PolicyDefinitions قرار بدید تا بتونید از طریق GPO پالسی های مورد نظرتون رو برای کاربر هایی که از Firefox استفاده می کنن اعمال کنید.

پاسخ در 1397/11/24 توسط
0

فقط یه مشکلی اینجا هست توی این مسیر سایت دادن فقط میشه یه سایت رو داد به چه شکلی میتونم آدرس سه سایت بدم که کاربر بعد باز کردن ie سه زبانه براش باز بشه و سه سایت رو مشاهده کنه.

پاسخ در 1397/11/24 توسط
0

در قسمت همین گروپ پالسی پس از enable کردن آدرس که یکی وارد میشه راحت اعمال میشه ولی با هر علامتی که میزارم چندتا زبانه برای چندتا سایت باز نمیکنه ( فایرفاکس که اصلا خودتون گفتید مایکروسافتی نیست اعمال نمیشه ) منظور همون IE هستش با تشکر.

پاسخ در 1397/11/25 توسط
0

نکته: ساختار گروپ پالیسی تنهاو تنها برای کلاینت ها و بعضا برنامه های مایکروسافتی عمل میکنه، و نه برنامه ها یا سیستم عامل های غیرمایکروسافتی، پس از این جهت غیرقابل اعمال برای فایرفاکس هست.

اما فارق از مورد بالا، مسیر تغییر Homepage توی گروپ پالیسی به صورت زیر هست:

User Configuration-> Policies-> Administrative Templates-> Windows Components-> Internet Explorer

بعد از رفتن به مسیر فوق، آیتم Disable changing home page رو پیدا کنین و با Enable کردنش اون رو به صفحه دلخواهتون تغییر بدین.

پاسخ در 1397/11/24 توسط
1

توی فایرفاکس با گذاشتن علامت Pipe میشه چندتا Homepage رو معرفی کرد.

پاسخ در 1397/11/24 توسط

پاسخ شما