بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

قطع شدن ارتباطات هنگام قطع ارتباط سرور

سلام دوستان

دو تا مجموعه A, B رو در نظر بگیرین، سرور اکتیو دایرکتوری و ادشنال داخل مجموعه A هستش و ارتباط دو مجموعه با رادیو، دو مجموعه توی یک دامین هستن، به هر علتی وقتی ارتباط دو مجموعه قطع میشه (مثلا برق یکی از رادیو ها قطع شه) ارتباطات تو مجموعه B به مشکل بر میخوره، یعنی اگه یک پوشه اشتراکی که رو یکیشونه هم از دسترس بقیه خارج میشه. حتی سرور یه نرم افزاری که و مجموعه B هست و تمام کلاینتاش هم تو مجموعه B هستن هم ارتباطاتشون به مشکل میخوره، ساز و کار اینه که همیشه همه سیستم ها واسه ارتباط با هم باید به سرور دسترسی داشته باشند؟

پرسیده شده در 1397/12/11 توسط

1 پاسخ

1

سلام

دقیقا همینطور هست که خودتون گفتید .تمامی یوزر ها باید با اکتیو دایرکتوری همیشه ارتباط داشته باشند ،همچنین بحث dns داخلی هم هست

چون حق دسترسی رو سرور اکتیو دایرکتوری تعیین میکنه..

شما در هر صورت باید تو دوتا مجموعه اکتیو دایرکتوری داشته باشید ..

که در مایکروسافت باید مباحث سایت و tree رو پیاده کنید

یه کاره غیر اصولی هم میتونی انجام بدی ..سرور ادیشنال رو داخل مجموعه B قرار بدی تا وقتی که کلاینتها ارتباطشون با سرور اصلی قطع شد از ادیشنال استفاده کنند .

پاسخ در 1397/12/11 توسط

پاسخ شما