بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

ارور در dns سرور

سلام

دوستان کسی میتونه راجع به این دو تا عکس کمکم کنه که چطور رفعشون کنم روی سرور دامین شبکه من اینا ظاهر شده

سلام 
دوستان کسی میتونه راجع به این دو تا عکس کمکم کنه که چطور رفعشون کنم روی سرور دامین شبکه من اینا ظاهر شده
||https://tosinso.com/files/get/4f608b0b-86e1-4f75-bb2c-2296e8cd6b8b||
||https://tosinso.com/files/get/44f95d55-18ba-4066-be2a-6a973dc0d0d0||

سلام 
دوستان کسی میتونه راجع به این دو تا عکس کمکم کنه که چطور رفعشون کنم روی سرور دامین شبکه من اینا ظاهر شده
||https://tosinso.com/files/get/4f608b0b-86e1-4f75-bb2c-2296e8cd6b8b||
||https://tosinso.com/files/get/44f95d55-18ba-4066-be2a-6a973dc0d0d0||

پرسیده شده در 1398/01/05 توسط

7 پاسخ

0

این هیچی نیست Event از نوع Information هست هر موقع Warning یا Error دیدید مهم هست . وگرنه روزانه هزاران لاگ Information تو سیستم ثبت میشه

پاسخ در 1398/01/07 توسط
1

سلام و خوش اومدید ، یه مقدار بیشتر راجع به ساختارتون توضیح بدید :

  1. چند تا دومین کنترلر دارید ؟
  2. چه سرورهایی به عنوان دومین کنترلر کار می کنند ؟ ( نسخه سرور )
  3. چند وقت هست این خطا رو دریافت می کنید ؟
  4. آیا مشکل Replication دارید در سرورها ؟ ( تست با دستور Repadmin /syncall )
  5. آیا مشکلی در کلاینت ها برای لاگین وجود داره ؟
  6. از کجا متوجه شدید چنین خطایی وجود داره ؟ ( مشکل وجود داشت که به Event Viewer مراجعه کردید؟ )

ممنون میشم قبل از گفتن این موارد یکبار کل محتویات Event Viewer رو پاک کنید ، سرورها رو با استفاده از ابزار Ccleaner تمیز کنید مخصوصا با تعمیر کلیدهای رجیستری و Restart کنید و مجددا تست کنید ... با تشکر

پاسخ در 1398/01/06 توسط
0

اگه میشه این مورد رو هم بهم بگید از چی میتونه باشه ممنون میشم

پاسخ در 1398/01/07 توسط
0

دوستان مموپنونم از راهنمایی خوبتون با پاک کردن لاگ ها و ccleaner مشکل حل شد فقط یه چی باقی مونددوستان مموپنونم از راهنمایی خوبتون با پاک کردن لاگ ها و ccleaner مشکل حل شد فقط یه چی باقی موند||https://tosinso.com/files/get/e7b3be29-913a-40e0-9deb-2107ab4248e3||

پاسخ در 1398/01/07 توسط
0

به نظر میاد مشکل ارتباطی DNS با سرور AD هست. آیا شما رول DNS و ADDS رو با هم و بر روی یه سرور نصب کردین؟ اگر نصب نکردین و رول ADDS روی یه سرور دیگه نصب شده چک بکنین ببینید بهش ping دارین؟ هم با IP و هم با اسم.

پاسخ در 1398/01/05 توسط
2

سلام ، پیشنهاد می کنم یکبار Domain Controller رو Restart کنید و بزارید بصورت کامل سرویس هاش بالا بیاد سپس مجددا بررسی کنید. اگه باز هم مشکل برطرف نشد مطمئن بشید که دامین کنترلر داره به یه Primary DNS Server به درستی اشاره می کنه و میتونه Ping اش کنه. با استفاده از دستور nslookup میتونید این مورد رو چک کنید. همچنین مطمئن بشید که پورت هایی که برای Replication بین دامین کنترلر مورد نیاز هست توی فایروال بسته نیست. این لینک رو ببینید. همچنین مطمئن بشید که سرویس RRAS یا سایر سرویس ها به غیر از ADDS و DNS روی DC نصب نشده باشه. در ضمن کنسول GPMC رو باز کنید و به مسیر زیر برید :

Domain Controllers Policy ▶ Computer Configuration ▶ Windows Settings ▶ Security Settings ▶ Local Policies ▶ Security Options ▶  LDAP server signing requirements

تیک چک باکس Define this policy setting رو بزنید و Require signing رو انتخاب کنید. با انجام این کار پیغام Warning دوم برطرف میشه.

پاسخ در 1398/01/05 توسط

پاسخ شما