تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشکل بلافاصله بسته شدن پنجره CMD بعد از باز شدن آن در ویندوز 7

با سلام و وقت بخیر خدمت همه دوستان گرامی ویندوز سیستم من 7 هست چند مدته میخوام وارد cmdبشم یا از قسمت run دستوری اجرا کنم باز میشن اما سریع دوباره بسته میشن و نمیتونم کارم رو انجام بدم چطوری مشکلشو حل کنم؟؟

با تشکر

پرسیده شده در 1398/02/04 توسط

3 پاسخ

0

با آنتی ویروس سیستم رو اسکن کنید اگه حل نشد با یه یوزر اکانت دیگه که عضو گروه Administrators هست به سیستم لاگین کنید و مجددا تلاش کنید. باز هم اگه حل نشد وارد تنظیمات Registry بشید و به یکی از سه مسیر زیر برید :

HKLM\Software\Microsoft\Command Processor
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Command Processor
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Command Processor

اگه تو هر کدوم از مسیر های بالا Registry key ای به اسم AutoRun با مقدار EXIT توش وجود داشت روش راست کلیک کنید و Delete رو بزنید تا حذف بشه. حالا یکبار سیستم رو Restart کنید و مجددا تست کنید.

پاسخ در 1398/02/04 توسط
0

سلام با اکانت ادمین هستم وrun as adminstratot هم امتحان کردم ولی در محیط safe mode کار میکنه تو قسمت propertis------security ;i که نگاه کردم برای یوزر ادمین محدودیت ایجاد کرده و یه یوزر دیگه اومده که اصلا رو سیستم من نیست برا اون فول کنترله با انتی ویروس هنوز اسکن نکردم!!!!!!!!

با تشکر از شما دوست گرامی

پاسخ در 1398/02/04 توسط
0

سلام ، چه کار هایی رو برای رفع این مشکل انجام دادین تا بحال ؟

با چه کاربری به سیستم لاگین کردید ؟ کاربر عضو چه گروهی هست ؟

زمانی که CMD رو Run as administrator می کنید باز هم بعد از باز شدن بلافاصله بسته میشه ؟

سیستم رو با آنتی ویروس اسکن کردید ؟

تو محیط Safe mode تست کردین ؟

پاسخ در 1398/02/04 توسط

پاسخ شما