0
مشکل در رپلیکیت 2 اکتیو دایرکتوری
با سلام
ما دوتا اکتیو دایرکتوری داریم که باهم رپلیکیت می شوند یکی رول های fsmo دارد ولی اون یکی ندارد .
حالا بعد از چند روز اینا هم دیگر نمی بینند یا باهم رپلیکت نمی کنند .
تویی اون یکی یوزر می سازیم توو این یکی نمیاد.
پسورد عوض می کنیم با هم سینک نمی شوند.
با ابزار ماکروسافت رپلیکیت می زنم می گه وصلا !!!!!
dns و غیره کار می کند چون اگر کار نکنند یوزر ها به شبکه وصل نمی شوند
2 پاسخ
0
دوست عزیز مشکل شما نیاز به بررسی دارد از مشکل ساعت در شبکه گرفته تا تنظیمات دی ان اس و دی اچ سی پی و فایروال بلاکینگ یا آنتی ویروس.
0
لطفا خروجی دستور زیر رو ارسال کنید :
DCDiag /c /v /e /q