تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشکل در رپلیکیت 2 اکتیو دایرکتوری

با سلام 

ما دوتا اکتیو دایرکتوری داریم که باهم رپلیکیت می شوند یکی رول های fsmo دارد ولی اون یکی ندارد .

حالا بعد از چند روز اینا هم دیگر نمی بینند یا باهم رپلیکت نمی کنند .

تویی اون یکی یوزر می سازیم توو این یکی نمیاد.

پسورد عوض می کنیم با هم سینک نمی شوند.

با ابزار ماکروسافت رپلیکیت می زنم می گه وصلا !!!!! 

dns و غیره کار می کند چون اگر کار نکنند یوزر ها به شبکه وصل نمی شوند

پرسیده شده در 1399/06/24 توسط

2 پاسخ

0

دوست عزیز مشکل شما نیاز به بررسی دارد از مشکل ساعت در شبکه گرفته تا تنظیمات دی ان اس و دی اچ سی پی و فایروال بلاکینگ یا آنتی ویروس. 

پاسخ در 1399/06/29 توسط

پاسخ شما