مشکل در شبکه کردن بصورت Homegroup
با سلام
من در دفتر 4 تا کامپیوتر، 3 تا کلاینت و 1 سرور، رو بصورت homegroup از طریق مودم وایفای ADSL بدون مشکل به منظور دسترسی به یک پوشه در کامپیوتر سرور با هم شبکه کردم. البته به علت مشکل خط، اینترنت نداشتیم. اما بعد از برقراری اینترنت ADSL، به یک مشکل برخوردم که موقع دسترسی به فایل های share شده از طریق کامپیوترهای کلاینت ویندوز درخواست enter network password میکنه. راه حلی که تا الان پیدا کردم اینه که اول خط تلفن مودم رو قطع میکنم و بعد از وصل کردن کامپیوترها به وایفای، خط تلفن رو وصل میکنم. ممنون میشم کمک کنید این مشکل رو حل کنم چون اینطوری هر بار باید اینترنت رو قطع و وصل کرد.
تشکر
2 پاسخ
سلام ، راحت ترین راه اینه که پسورد یوزر ها رو یکسان ست کنید. اینطوری برای اتصال به Shared Folder پسورد از کاربر درخواست نمی کنه.
خیلی ممنون. جواب داد.
ولی باز باید تلاش کنم شاید راه دیگه ای هم باشه مثل تنظیم Credential Manager.