0
خطای Hyper-V
با سلام.
من ویندوز سرور 2012 را به صورت مجازی بر روی VMware نصب کردم و روی این ویندوز سرور سرویس Hyper-V را نصب کردم در Hyper-V ماشین مجازی را اضافه میکنم اما هنگام استارت زدن این خطا میاد.
دوستانی که این مشکل را حل کردن لطفا راهنمایی کنند. با تشکر.
1 پاسخ
0
این لینک رو دیدین ؟