0
حذف سرویسهای ویندوز سرور 2012
سلام دوستان وقت بخیر
من با حذف کردن سرویسهایDNS & DHCP & IIS... ویندوز سرور 2012 که به صورت مجازی نصب کرده ام.
ویندوز دیگه به صورت گرافیکی بالا نمیاد و فقط یک صفحه سیاه . یک ترمینال باز میشه.
میخواستم بدونم علت این مشکل از چی میتونه باشه؟؟؟
1 پاسخ
0
به احتمال زیاد GUI رو هم حذف کردید. برای فعال سازی Full GUI لطفا لینک زیر رو ببینید :
https://wackytechtips.com/server-2012-r2-core-install-to-full-gui/