تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

حذف سرویسهای ویندوز سرور 2012

سلام دوستان وقت بخیر

من با حذف کردن سرویسهایDNS & DHCP & IIS... ویندوز سرور 2012 که به صورت مجازی نصب کرده ام.

ویندوز دیگه به صورت گرافیکی بالا نمیاد و فقط یک صفحه سیاه . یک  ترمینال باز میشه.

 میخواستم بدونم علت این مشکل از چی میتونه باشه؟؟؟ 



پرسیده شده در 1400/08/09 توسط

1 پاسخ

پاسخ شما