0
معرفی سرویس های ویندوز سرور 2008
سلام وقت همگی بخیر
میخوام در مورد ویندوز سرور 2008 و مجموعه سرویس های آن یه سری تحقیق کنم که هدف از راه اندازی این سرویس ها چیه نمیخوام فقط به کاربردی نامی آنها اشاره کنم در حد یکم پیشرفته میخوام
لطفا اگه میتونید کمکم کنید خیلی لازمش دارم
سپاس گذارم
6 پاسخ
3
1
در مورد کلیه سرویس های اون میخوام
سپاس گذارم خانم غرباوی از همکاریتون
1
خواهش میکنم دوست عزیز...
تا اونجا که من از محتویات سایت خبر دارم،درمورد 5سرویس اول میتوانید به مقاله ی خانم مهندس رمضانی تحت عنوان نقشهای موجود در ویندوز سرور 2008 مراجعه کنید.
0
میشه اگه بتونید در مورد بقیه سرویس ها کمکم کنین
1
دوست عزیز در اولین فرصت ممکنه مقاله ای تحت این عنوان تهیه و در قسمت مقالات بارگذاری خواهد شد .
موفق باشید
1
سلام ..
دوست عزیز اگر لطف کنید و بگید که دقیقا دنبال کدوم سرویس ها هستید بهتر میتونیم راهنماییتون کنیم..