تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

کند بودن سرور اکتیو دایرکتوری

با سلام و احترام ، برای اکتیو دایرکتوری سرور زیر را داریم:

cpu : intel xeon 2.5 ghz
ram : 8 gb

در تمامی مواقع هم تنها یک هسته فعال هست و بیشتر از 20 درصد هم نیست ، ولی واقعا کند سرور ، درایو ویندوز هم 30 گیگ خالی داره، اگر میشه راهنمایی بفرمائید. ممنون

پرسیده شده در 1393/11/26 توسط

11 پاسخ

0

با سلام و احترام

ممنون از پیگیری

1-آلودگی ندارد

2-در شبکه هم آلودگی نیست

3-هاردها هم مشکلی نداره

4- 5 سرویس (اکتیودایرکتوری - دی ان اس - دی اچ سی پی - فایل - اف تی پی)

5-خیر

6-خیر

7-مقدار رم سیستم 8 گیگ است . من متوجه منظورتون نشدم.آیا امکان تخصیص رم هست؟

8-چگونه سیستم رو دوباره راه اندازی کنم؟

با بک آپ؟

پاسخ در 1393/11/27 توسط
0

فقط کارت شبکه ملاک نیست باقی تجهیزات مثل کابل شبکه ، سوئیچ و ...

پاسخ در 1393/11/26 توسط
1

کلاً اگر از نظر سخت افزار ضعیف باشه و تعداد بسیار زیادی کاربران درخواستهاشون رو به سمت سرور ارسال کنند 100% با کندی مواجه هستید ، مخصوصاً پروفایل های کاربران اگر قرار باشه روی سرور ذخیره شه.

میتونید کابل شبکه سرور رو موقت قطع کنید تست کنید ببینید اسن کندی از سمت شبکه هست یا از سمت سرویس ها و سخت افزار سرور.

شاید هم سخت افزار هاتون با هم مچ نیستند.

پاسخ در 1393/11/26 توسط
1

دقیقا چی کند شده؟ مثلا لاگین شدن کاربرا؟

وضعیت ترافیک شبکه رو چک کردی؟شاید پهنای باند پر میشه

پاسخ در 1393/11/26 توسط
0

سلام

هرچند که می تونید چند سرویس رو روی یک سرور نصب کنید اما با توجه به حجم تراکنش بهتره که سرویسها رو روی چند سرور راه اندازی کنید.

اگه امکان افزایش رم داشته باشین (به لحاظ مالی و از نظر سخت افزاری و تعداد ماژول) می تونید رم رو افزایش بدید.

موفق باشید

پاسخ در 1393/12/04 توسط
0

نهایت پهنای باند چقدر است؟

ارسال حدود 5 میلیارد

دریافت حدود 8 میلیارد

پاسخ در 1393/11/26 توسط
0

دوست عزیز ویندوز سرور 2008 من کند است نه بقیه شبکه

وقتی واردش میشم واقعا یه ده دقیقه ای طول میکشه تا یک برنامه را باز بکنه

ولی سی پی یو در گیر نیست

با ریست کردن مقداری درست میشه ولی در کل کنده

پاسخ در 1393/11/26 توسط
0

سلام

آنتی ویروست چیه؟

اگه کسپرسکی هست پاک کن دوباره نصب کن .

پاسخ در 1393/11/26 توسط
1

سلام

1- مطمئن بشید که سیستم آلودگی نداره

2- مطمئن بشید که در سطح شبکه آلودگی وجود ندارد

3- از نظر سخت افزاری حتما بررسی کنید که هاردها مشکلی نداشته باشن

4- بفرمایید که چند سرویس روی این سرور نصب شده (DHCP و غیره)

5- آیا روی این سرور به صورت مجازی چیزی راه اندازی کردید یا نه؟

6- آیا این سیستم به صورت مجازی نصب شده یا نه؟

7- آیا مقدار رم متناسب با سرویسها تعیین شده یا نه؟

8- در غیر این صورت پیشنهاد میشه که یکبار بایوس سیستم رو آپدیت کنید و یکبار دیگه همه چیز رو از ابتدا نصب و راه اندازی کنید

موفق باشید

پاسخ در 1393/11/27 توسط
0

این بستگی به تجهیزات شما داره که از نوع گیگ باشه یا ...

پاسخ در 1393/11/26 توسط

پاسخ شما