تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
1

نمایش ندادن پیغام قبل از خوش آمد گویی کلاینت ها

با سلام و احترام

من داخل سرور 2008 در گروپ پالیسی تنظیمات نمایش پیغام خوش آمد گویی رو فعال کردم

هر دو گزینه عنوان و متن پیغام

ولی در کلاینت ها که ویندوز 7 هستن پیام نمایش داده نمیشه

ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

با تشکر

پرسیده شده در 1393/11/26 توسط

5 پاسخ

0

داخل پالیسی پیش فرض سرور رو چگونه انجام دادی میشه ی توضیح مختصر بدید ممنون میشم

پاسخ در 1394/06/16 توسط
0

وای اگه بشه چه عالی میشه ... راستی لینک این کارم میشه بنویسید ؟

پاسخ در 1393/11/26 توسط
2

سلام دوست عزیز

بله میشه

آموزشش در همین سایت هست

من جای دیگه امتحان کردم شده

ولی الان نمیشه

در Group policy به مسیر زیر برید :

1

Computer Configuration ==> Policies ==> Windows Settings ==> Security Settings ==> Local Policies ==> Security Options

Interactive logon: Message text for users attempting to log on : محل نوشتن متن مورد نظر

Interactive logon: Message title for users attempting to log on : نوشتن عنوان مطلب

موفق باشید

پاسخ در 1393/11/26 توسط
0

با سلام و احترام

مشکل رو پیدا کردم

باید داخل پالیسی پیش فرض سرور انجام بشه

الان درست شده

ممنون از همه

پاسخ در 1393/11/27 توسط
2

شما کارتون رو درست انجام دادید و باید جواب بگیرید الان هم اگر با مشکل مواجه شدید حتما یک اشکال کوچیک در کارتون داشتید یکبار دیگه مراحل رو با هم بررسی میکنیم ، شما در کنسول GPMC.msc یک Group Policy Object بسازید و اون رو به کامپیوترهای مورد نظرتون اعمال کنید سپس دستور gpupdate /force رو در سرور و دستور gpupdate رو هم در کلاینتها اجرا کنید تا خیالتون راحت بشه که این پالیسی به کلاینتها اعمال شده باشه ، بعد کلاینت رو ریستارت کنید. اگر باز هم جواب نگرفتید ، چک کنید که اگر یک پالیسی دیگری در قسمت Computer Configuration در همون Group policy Object ایجاد کنید آیا اون پالیسی هم به کلاینت شما اعمال میشه یا خیر ؟

این هم لینک یکسری تنظیمات در پالیسی از جمله همین مورد :

پاسخ در 1393/11/26 توسط

پاسخ شما