نمایش ندادن پیغام قبل از خوش آمد گویی کلاینت ها
با سلام و احترام
من داخل سرور 2008 در گروپ پالیسی تنظیمات نمایش پیغام خوش آمد گویی رو فعال کردم
هر دو گزینه عنوان و متن پیغام
ولی در کلاینت ها که ویندوز 7 هستن پیام نمایش داده نمیشه
ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
با تشکر
5 پاسخ
داخل پالیسی پیش فرض سرور رو چگونه انجام دادی میشه ی توضیح مختصر بدید ممنون میشم
وای اگه بشه چه عالی میشه ... راستی لینک این کارم میشه بنویسید ؟
سلام دوست عزیز
بله میشه
آموزشش در همین سایت هست
من جای دیگه امتحان کردم شده
ولی الان نمیشه
در Group policy به مسیر زیر برید :
1
Computer Configuration ==> Policies ==> Windows Settings ==> Security Settings ==> Local Policies ==> Security Options
Interactive logon: Message text for users attempting to log on : محل نوشتن متن مورد نظر
Interactive logon: Message title for users attempting to log on : نوشتن عنوان مطلب
موفق باشید
با سلام و احترام
مشکل رو پیدا کردم
باید داخل پالیسی پیش فرض سرور انجام بشه
الان درست شده
ممنون از همه
شما کارتون رو درست انجام دادید و باید جواب بگیرید الان هم اگر با مشکل مواجه شدید حتما یک اشکال کوچیک در کارتون داشتید یکبار دیگه مراحل رو با هم بررسی میکنیم ، شما در کنسول GPMC.msc یک Group Policy Object بسازید و اون رو به کامپیوترهای مورد نظرتون اعمال کنید سپس دستور gpupdate /force رو در سرور و دستور gpupdate رو هم در کلاینتها اجرا کنید تا خیالتون راحت بشه که این پالیسی به کلاینتها اعمال شده باشه ، بعد کلاینت رو ریستارت کنید. اگر باز هم جواب نگرفتید ، چک کنید که اگر یک پالیسی دیگری در قسمت Computer Configuration در همون Group policy Object ایجاد کنید آیا اون پالیسی هم به کلاینت شما اعمال میشه یا خیر ؟
این هم لینک یکسری تنظیمات در پالیسی از جمله همین مورد :