مشکل ارتباط با پرینتر
با سلام
در محل کار تعدادی پرینتر دارم که شیر شدن.اما وقتی بعد از ساعت اداری سیستم ها خاموش میشوند و روز بعد روشن می شوند تعدادی از سیستم ها که از پرینتر شیر شده استفاده میکنند باید دوباره به سیستم دارای پریتنر لوکال وصل شوند و یک بار دیگر روی پرینتر راست کلیک کنند و Connect رو انتخاب کنم تا بنونن ارسال داشته باشند.بقیه سیستم ها این مشکل رو ندارند.
سرویس های ویندوز در حال استارت هستند. حتی پسورد ها رو نیز در قسمت نتورک off کردم .به چه دلیل این اتفاق می افتد.
4 پاسخ
منظور از دیفالت نکردن این هست که در موقع گرفتن پرینت پینتر رو انتخاب کنیم .اخه کاربرامون سختشونه هی پرینتر مورد نظر رو هنگام گرفتن پرینتر انتخاب کنن.دلیل منطقیش چی میتونه باشه که بعضی از سیستم ها این مشکل رو ندارن ولی بعضی ها دارن.امکان داره از ویندوز باشه.یعنی همه سیستم ها از یک ورژن استفاده کنند.اخه هر بار از یک dvd متفاوت واسه نصب ویندوز استفاده میکنیم
ما هم يه مشكلي شبيه به اين داشتيم . پرينتري كه روي سيستمهايي كه ويندوز 7 داشتند share شده بود و گاها بعضي از اين سيستمها نمي تونستن كانكت بشن به پرينتر share شده . مجبور ميشديم اونو removeو دوباره addكنيم . يا اينكه سيستمها رو ري استارت كنيم .
بعد از مدتي فهميديم اگه سيستمي كه پرينتر روش نصب هست اول روشن بشه و بعد بقيه سيستم ها ،ديگه اين مشكل پيش نمياد . و ديگه هم پيش نيومد . اما نمي دونم دليل منطقي اش چي ميتونه باشه ؟
سلام، مراجعه به لینک زیر ممکن است راهگشا باشد:
سلام دوست عزیز
در سیستمهایی که از پرینتر Sharing استفاده میکنند پرینت Sharing رو Default نکنید، سپس چک کنید انشالله مشکل حل خواهد شد.