بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

Backup گیری خودکار از ویندوز Seven در هارد اکسترنال

سلام.من در شرکتی شروع به کار کردم که ویندوز سرور روی سرور شرکت نصب نیست.ویندوز سون نصب شده.یک هارد اکسترنال به سرور متصل شده.میخوام کاری کنم که مثلا آخر هفته ها بصورت خودکار از سرور بک آپ بگیره در هارد اکسترنال ذخیره بشه.

پرسیده شده در 1394/03/17 توسط

4 پاسخ

0

روی اون ویندوز 7 دقیقا چه اطلاعاتی مهم وجود داره؟

چند تاکاربر به اون اطلاعات میخوان وصل بشن؟

پاسخ در 1394/03/17 توسط
0

سلام بر شما

نفرمودید از چی میخواهید بکاپ تهیه کنید؟؟؟

پاسخ در 1394/03/17 توسط
0

با استفاده از بک آپ خود ویندوز مشکلم بر طرف شد.

پاسخ در 1394/03/17 توسط
3

سلام دوست عزیز ، پیشنهاد میکنم لینک زیر را بررسی کنید ( البته اینکه به جای ویندوز سرور از ویندوز کلاینت استفاده شده خودش یک بحث قابل تامل یی است!!! اما خب نیاز شما در لینک زیر وجود داره )

پاسخ در 1394/03/17 توسط

پاسخ شما