0
استارت سرویس فکس بدون لاگین
سلام
من ویندوز 7 دارم که روی اون فکس نصبه و برنامه رو در استارت آپ گذاشتم وقتی ویندوز بالا میاد و با یوزر لاگین میکنم میتونم از نرم افزار استفاده کنم حالا میخوام کاری کنم که زمانی که من پای سیستم نیستم و سیستم ریست شد بدون اینکه کسی لاگین بکنه سرویس راه اندازی بشه و فکس ها رو دریافت بکنه
1 پاسخ
0
خوب شما می تونید با استفاده از ابزار FireDaemon Pro نرم افزارتون رو به عنوان سرویس معرفی کنید و از این پس نرم افزار مورد نظر به صورت سرویس اجرا خواهد شد .