تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

انتقال یک فایل از یک سیستم به سیستم دیگر از طریق یک سیستم واسط

با سلام به دوستان عزیز ، من میخوام تو شبکه دامین یا work یه فایل رو از یه سیستم به سیستم دیگه انتقال بدم البته از طریق سیستم خودم که سیستم سوم میشه؟؟ اکه ممکنه راهنمایی کنید مرسی.

پرسیده شده در 1394/05/11 توسط

2 پاسخ

2

سلام

با اجازه از اساتید محترم

شما اگه اجازه ی ادمین داشته باشی میتونی تو آدرس بار ای پی سیستم مورد نظرت و درایوی که توش فایل هست رو به این صورتوارد کنی از رو سیستم خودت و اگه یوزر pass خواست،ترجیحا یوزر پس ادمین رو وارد کن و فایل رو کپی کن و روی کامپیوتر مقصدت هم همین روش رو اجرا کن و paste کن

سلام

با اجازه از اساتید محترم

شما اگه اجازه ی ادمین داشته باشی میتونی تو آدرس بار  ای پی سیستم مورد نظرت و درایوی که توش فایل هست رو به این صورتوارد کنی از رو سیستم خودت و اگه یوزر pass خواست،ترجیحا یوزر پس ادمین رو وارد کن و فایل رو کپی کن و روی کامپیوتر مقصدت هم همین روش رو اجرا کن و paste کن
||http://network.tosinso.com/files/get/0de2381c-c3c7-43ec-b274-bdabae7142de||

پاسخ در 1394/05/11 توسط
1

وضعیت مشخص نیست

هر دو سیستم باید فولدر شیر داشته باشن

تا شما بتونید اونها رو ببینید در ضمن رمز هر دو سیستم لازمه و ......

البته این بحث مفصل در لینک زیر هست :

مبانی شبکه قسمت هجدهم - اشتراک گذاری منابع در شبکه یا Resource Sharing

مبانی شبکه قسمت نوزدهم - سطوح دسترسی اشتراک یا Share Level Permissions

مبانی شبکه قسمت بیستم - سطوح دسترسی به فایل یا File Level Permissions

پاسخ در 1394/05/11 توسط

پاسخ شما