انتقال یک فایل از یک سیستم به سیستم دیگر از طریق یک سیستم واسط
با سلام به دوستان عزیز ، من میخوام تو شبکه دامین یا work یه فایل رو از یه سیستم به سیستم دیگه انتقال بدم البته از طریق سیستم خودم که سیستم سوم میشه؟؟ اکه ممکنه راهنمایی کنید مرسی.
2 پاسخ
سلام
با اجازه از اساتید محترم
شما اگه اجازه ی ادمین داشته باشی میتونی تو آدرس بار ای پی سیستم مورد نظرت و درایوی که توش فایل هست رو به این صورتوارد کنی از رو سیستم خودت و اگه یوزر pass خواست،ترجیحا یوزر پس ادمین رو وارد کن و فایل رو کپی کن و روی کامپیوتر مقصدت هم همین روش رو اجرا کن و paste کن
وضعیت مشخص نیست
هر دو سیستم باید فولدر شیر داشته باشن
تا شما بتونید اونها رو ببینید در ضمن رمز هر دو سیستم لازمه و ......
البته این بحث مفصل در لینک زیر هست :
مبانی شبکه قسمت هجدهم - اشتراک گذاری منابع در شبکه یا Resource Sharing
مبانی شبکه قسمت نوزدهم - سطوح دسترسی اشتراک یا Share Level Permissions
مبانی شبکه قسمت بیستم - سطوح دسترسی به فایل یا File Level Permissions