تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

پایین اومدن سرعت fileserver برای کلاینتها

*سلام

اساتید یع سوال داشتم

الان چند روزه وقتی از روی کلاینتها میخوایم پوشه های fileserver رو باز کنیم سرعتش خیلی اومده پایین و طول میکشه باز بشه

ویندوزم server 2008 هست؛رم اون ماشین مجازی هم 3

تا چند روز پیش با همین شرایط هوب کار میکرد*

پرسیده شده در 1394/05/21 توسط

6 پاسخ

0

سلام

اساساً سرور بدون آنتی ویروس مشکل زا خواهد شد

ابتدا از ویروسی نبودن سرور اطمینان حاصل کنین

موفق باشید

پاسخ در 1394/05/23 توسط
1

سلام

وضعیت شبکه تون روشن نیست

فایروال دارید؟

کانفیک فایروال چطوره؟

قبلا مشکلی نداشتید و جدیدا مشکل پیش اومده؟

وضعیت آنتی ویروس چیه؟

ویندوز اصلی و مجازی اکتیو هست یا نه؟

اگه میتونید یه بار سرورتون رو ریستارت کنید.

موفق باشید

پاسخ در 1394/05/22 توسط
1

تو شبکه تون VLAN بندی دارید؟ اگر نه شاید Broadcast خیلی زیاده و باعث فشار زیاد به سوییچ ها میشه.

پاسخ در 1394/05/22 توسط
0

*والا ویندوز روی ماشین مجازی نصبه

vlan بندی هم داریم

فایروال نداریم میکروتیکه....

انتی ویروسو کلا پاک کردم از روی این سرور bitdefender بود

سرورو 20 بار ریست کردم hp dl380 !

رم این ویندوز 3 هست...

تا هفته پیش بدون مشکل کار میکرد*

پاسخ در 1394/05/22 توسط
1

فایل سرور شما به سوییچ 100 وصله یا 1000 ؟

از یکی از کلاینتها تسک منیجر بگیرید ببیند وقتی روی سیستم برنامه اجران کردید مصرف CPUچقدر هستش؟

پاسخ در 1394/05/22 توسط
0

روی خود سرور خیلی راحت باز میشه

دقیقا رو همه کلاینتها اینطوری شده

پاسخ در 1394/05/21 توسط

پاسخ شما