پایین اومدن سرعت fileserver برای کلاینتها
*سلام
اساتید یع سوال داشتم
الان چند روزه وقتی از روی کلاینتها میخوایم پوشه های fileserver رو باز کنیم سرعتش خیلی اومده پایین و طول میکشه باز بشه
ویندوزم server 2008 هست؛رم اون ماشین مجازی هم 3
تا چند روز پیش با همین شرایط هوب کار میکرد*
6 پاسخ
سلام
اساساً سرور بدون آنتی ویروس مشکل زا خواهد شد
ابتدا از ویروسی نبودن سرور اطمینان حاصل کنین
موفق باشید
سلام
وضعیت شبکه تون روشن نیست
فایروال دارید؟
کانفیک فایروال چطوره؟
قبلا مشکلی نداشتید و جدیدا مشکل پیش اومده؟
وضعیت آنتی ویروس چیه؟
ویندوز اصلی و مجازی اکتیو هست یا نه؟
اگه میتونید یه بار سرورتون رو ریستارت کنید.
موفق باشید
تو شبکه تون VLAN بندی دارید؟ اگر نه شاید Broadcast خیلی زیاده و باعث فشار زیاد به سوییچ ها میشه.
*والا ویندوز روی ماشین مجازی نصبه
vlan بندی هم داریم
فایروال نداریم میکروتیکه....
انتی ویروسو کلا پاک کردم از روی این سرور bitdefender بود
سرورو 20 بار ریست کردم hp dl380 !
رم این ویندوز 3 هست...
تا هفته پیش بدون مشکل کار میکرد*
فایل سرور شما به سوییچ 100 وصله یا 1000 ؟
از یکی از کلاینتها تسک منیجر بگیرید ببیند وقتی روی سیستم برنامه اجران کردید مصرف CPUچقدر هستش؟
روی خود سرور خیلی راحت باز میشه
دقیقا رو همه کلاینتها اینطوری شده