0
انتقال DHCP سرور
سلام و وقت بخیر
بنده با ایجاد یه Aditional و سپس انتقال FSMO رول ها همه چیم رو به این additional ـه انتقال دادم و حالا این Additional رو میخوام اصلی کنم و قبلی رو کلا پاک کنم ، چون یه مشکلاتی داشت ، فقط مونده DHCP سرورش
حالا یه سوال دارم
برای انتقال کامل DHCP سرور قبلی به این جدیده چیکار کنم؟
1 پاسخ
2
با سلام دوست عزیز شما اول باید در سرور اول و اصلی تون از DHCP بکاپ بگیرید و سپس در سرور دوم اون رو Restor بکنید(البته باید role مربوط نصب شده باشه) برای این کار لینک زیر میتونه کمکتون بکنه
- آموزش راه اندازی DHCP سرور مایکروسافت از مفاهیم تا ریزه کاری ها ( قسمت پنجم Backup و Restore )
فقط دقت بکنید بعد از بکاپ گرفتن سرور و سرویس DHCP را Stop بکنید.
موفق باشید . . .