تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

انتقال DHCP سرور

سلام و وقت بخیر

بنده با ایجاد یه Aditional و سپس انتقال FSMO رول ها همه چیم رو به این additional ـه انتقال دادم و حالا این Additional رو میخوام اصلی کنم و قبلی رو کلا پاک کنم ، چون یه مشکلاتی داشت ، فقط مونده DHCP سرورش

حالا یه سوال دارم

برای انتقال کامل DHCP سرور قبلی به این جدیده چیکار کنم؟

پرسیده شده در 1394/06/08 توسط

1 پاسخ

2

با سلام دوست عزیز شما اول باید در سرور اول و اصلی تون از DHCP بکاپ بگیرید و سپس در سرور دوم اون رو Restor بکنید(البته باید role مربوط نصب شده باشه) برای این کار لینک زیر میتونه کمکتون بکنه

فقط دقت بکنید بعد از بکاپ گرفتن سرور و سرویس DHCP را Stop بکنید.

موفق باشید . . .

پاسخ در 1394/06/08 توسط

پاسخ شما