بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

Import کردن اکانت یاهو در Microsoft outlook 2013

سلام به اساتید گرامی....

میخام اکانت یاهو رو به Outlook تعریف کنم نمیشه. هر کاری میکنم ادرس imap و SMTP با پورت نامبر های 993 و 465 رو براش ست میکنم اصلا افاقه نمیکنه.

این ادرس ها رو وارد میکنم :

imap.mail.yahoo.com برای incoming server

smtp.mail.yahoo.com برای outgoing server

پورت نامبرهاشم که : 993 برای incoming و 465 برای outgoing ست میکنم.

تب outgoing server رو هم روی use same setting ست میکنم.

اما قبول نمیکنه.اگه دوستان راهی بلدن که ادرس یاهو رو outlook تعریف بشه کرد ممنون میشم راهنماییم کنن.

با تشکر.

پرسیده شده در 1394/06/22 توسط

2 پاسخ

0

paymank عزیز...

لینکی که دادی ارور 404 میده.

پاسخ در 1394/06/23 توسط
1

اینجا توضیحات کامل داده شده. میتونید پورتتون رو تغییر بدین( داخل لینک ذکر شده )

http://pop2imap.com/yahoooutlook2013.php

پاسخ در 1394/06/23 توسط

پاسخ شما