0
استفاده از Remote Desktop در محیط Workgroup
با سلام خدمت دوستان. ازتون خواهش می کنم یه نفر مراحل استفاده از نرم افزار remote desktop رو در محیط های workgroup و دامین به صورت مرحله به مرحله توضیح بده.ممنون