تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

استفاده از Remote Desktop در محیط Workgroup

با سلام خدمت دوستان. ازتون خواهش می کنم یه نفر مراحل استفاده از نرم افزار remote desktop رو در محیط های workgroup و دامین به صورت مرحله به مرحله توضیح بده.ممنون

پرسیده شده در 1394/07/04 توسط

1 پاسخ

پاسخ شما