0
نرم افزار مدیریت اینترنت در شبکه workgroup
سلام
من یه نرم افزار ساده میخوام تا بتونم اکانت تعریف کنم و server /client باشه و بشه حتی زمان و حجم داده به هر اکانت.و همین طور بشه محدود کرد به چند تا سایت کاربر رو.
ممنون
3 پاسخ
0
میتونید از میکروتیک استفاده کنید به همراه اکانتینگ usermanager
1
میکروتیک گزینه بسیار خوبی هست ضمن اینکه میتونید از TMG یا Ccproxy نیز استفاده کنید.
0
با سلام
علاوه بر چیزهایی که دوستان گفتن
میتونید از kerio control
میتونید از GFi Webmonitor هم استفاده کنید