تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

نرم افزار مدیریت اینترنت در شبکه workgroup

سلام

من یه نرم افزار ساده میخوام تا بتونم اکانت تعریف کنم و server /client باشه و بشه حتی زمان و حجم داده به هر اکانت.و همین طور بشه محدود کرد به چند تا سایت کاربر رو.

ممنون

پرسیده شده در 1394/08/28 توسط

3 پاسخ

0

میتونید از میکروتیک استفاده کنید به همراه اکانتینگ usermanager

پاسخ در 1394/08/28 توسط
0

با سلام

علاوه بر چیزهایی که دوستان گفتن

میتونید از kerio control

میتونید از GFi Webmonitor هم استفاده کنید

پاسخ در 1394/08/28 توسط

پاسخ شما