مشکل در جوین کردن ویندوز کلاینت به ویندوز سرور 2008
سلام دوستان
من روی vm ی ویندوز سرور 2008 نصب کردم و سرویس active directory رو هم نصب کردم
تنظیمات کارت شبکه دوتا ویندوز روی vmnet4 هست !! همدیگه رو پینگ دارن
ولی وقتی میخوام ویندوز کلاینت رو به سرور جوین بدم این خطا رو میده مشکل چیه ؟؟
مرسی
5 پاسخ
اره فایروال خاموشه
فکر کنم از آی پی باشه
من روی سرور آی پی 192.168.1.3 رو دادم و گیتوی بهش ندادم
روی کلاینت هم 192.168.1.10 با گیتوی 192.168.1.3 ولی جواب نمیده
من پستم رو ويرايش كردم و عكسي گذاشتم اون رو هم امتحان كنيد
مرسی درست شد
از dns بود
باید dns رو آی پی سرور ست میکردم
سلام دوست عزيز
با اجازه از اساتيد محترم
چك كنيد فايروال خاموش هست يا خير بعد امتحان كنيد
DNS كلاينتتون رو هم چك كنيد كه اي پي دامين روش ست شده باشه
برای این که متوجه شوید dns درست ست شده است
میتوانید از nslookup استفاده کنید برای تست dns