بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشکل در جوین کردن ویندوز کلاینت به ویندوز سرور 2008

سلام دوستان

من روی vm ی ویندوز سرور 2008 نصب کردم و سرویس active directory رو هم نصب کردم

تنظیمات کارت شبکه دوتا ویندوز روی vmnet4 هست !! همدیگه رو پینگ دارن

ولی وقتی میخوام ویندوز کلاینت رو به سرور جوین بدم این خطا رو میده مشکل چیه ؟؟

مرسی

23132

پرسیده شده در 1394/09/19 توسط

5 پاسخ

0

اره فایروال خاموشه

فکر کنم از آی پی باشه

من روی سرور آی پی 192.168.1.3 رو دادم و گیتوی بهش ندادم

روی کلاینت هم 192.168.1.10 با گیتوی 192.168.1.3 ولی جواب نمیده

پاسخ در 1394/09/19 توسط
0

من پستم رو ويرايش كردم و عكسي گذاشتم اون رو هم امتحان كنيد

پاسخ در 1394/09/19 توسط
1

مرسی درست شد

از dns بود

باید dns رو آی پی سرور ست میکردم

پاسخ در 1394/09/19 توسط
4

سلام دوست عزيز

با اجازه از اساتيد محترم

چك كنيد فايروال خاموش هست يا خير بعد امتحان كنيد

DNS كلاينتتون رو هم چك كنيد كه اي پي دامين روش ست شده باشه

سلام دوست عزيز
با اجازه از اساتيد محترم
چك كنيد فايروال خاموش هست يا خير بعد امتحان كنيد
DNS كلاينتتون رو هم چك كنيد كه اي پي دامين روش ست شده باشه
||http://network.tosinso.com/files/get/0f45f889-27a2-413a-94c4-6af2c51124e8||

پاسخ در 1394/09/19 توسط
0

برای این که متوجه شوید dns درست ست شده است

میتوانید از nslookup استفاده کنید برای تست dns

پاسخ در 1394/09/21 توسط

پاسخ شما