بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

دلیل خطای 30- هارد و مشکل بوت ویندوز

سلام ، میخواستم ویندوز جدید رو لبتاب HP نصب کنم که هنگام انتخاب درایور،درایورCرو فرمت کردم ولی ناخواسته دستم به گزینه close پنجره درایورها خورد وبسته شد امابعدخواستم مراحل نصب ویندوز رو دوبار برم بهم اجازه نداد وبعد بالا آمدن خطای"(30-)hard " رو میده توهمون صفحه میمونه.حتی کلیدF9رو جهت انتخاب نوع بوت زدم ولی مثل گذشته بوت های انتخابی "هارد،فلاپی،وسی دی" رو نمیاره وفقط یک گزینه داره که بازدنش خطامیده.لطفآ راهنمایی کننید.متشکرم

پرسیده شده در 1394/10/22 توسط

4 پاسخ

0

سلام دوست عزیز

با اجازه از اساتید محترم

امکانش هست یک عکس از ضفحه ای که این پیغام رو میده و یک عکس هم از صفحه ی بوت در بایوستون بفرستید لطفا.

و اینکه پیغام خطا دقیقا Hard-30 هست؟

پاسخ در 1394/10/22 توسط
2

بر اساس گفته ي خود سايت hp اين مشكل از ٣ چيز ميتونه باشه

١-به هم ريختن بوت پارتيشن شما

٢-مشكل در كابل هارد

٣-تغيير sata controller در بايوس

شما با زدن F10 وارد تنظيمات بايوس بشيد و بوت رو بر روي سي دي بزاريد و همچنين تنظيمات sata controller رو LEGACY بزاريد و تست كنيد و نتيجه رو خبر بديد

پاسخ در 1394/10/22 توسط

پاسخ شما