تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

نصب شرپوینت بر روی یک سرور

با سلام

آیا می شود شوینت 2010 و پراجکت سرور 2010 و sql server و دامین را بر روی سک سرور نصب کرد؟ بدون استفاده از مجازی سازی . لطفا مراحل را توضیح دهید

پرسیده شده در 1392/11/24 توسط

1 پاسخ

0

بله می شود !

  1. ابتدا دامین را نصب کنید.
  2. سپس SQL Server را نصب کنید.
  3. سپس SharePoint را نصب کنید.
  4. در انتها Project Server را نصب کنید !!!

دوست عزیز واقعا جواب سئوالی که پرسیدید چیزی شبیه به مورد بالا هست ، سئوال خیلی خیلی کلی هست ، برای هر کدوم از مراحل و مواردی که اعلام کردید می تونیم در اینجا 20 صفحه آموزش قرار بدیم ، لطفا سئوالتون رو دقیقتر و با ذکر جزئیات بیشتر عنوان کنید ، پاسخ لطفا مراحل را توضیح دهید دقیقا چیزی است که در پاسخ دریافت کردید ، با تشکر

پاسخ شما