مشاهده پیغام خطا در زمان تغییر Local users And Groups
سلام من میخواستم ببینم مشکل ارور زیر چیه ؟
The following error occurred while attempting to save properties for user administrator:
Access is denied.
از روش های موجود داخل اینترنت جواب نداد هیچکدوم
میخواستم ببینم دوستان میتونند در رابطه با این مشکل بنده رو راهنمایی کنند .
5 پاسخ
من با یوزری که ادمین نیست یا سطح اش پایینه میخوام یه یوزی به نام a تو سیستم ایجاد کنم از ارروری که بهم داد تصویر ارسال کردم براتون. متن خطا هم به درستی داره میگه شما مجاز برای این کار نیستید و این کار نیاز مند یک یوزر قوی تر مثل administrator هست.
خب راه چیه من الان نمیتونم یوزر administrator رو فعال کنم
شما راه حلی رو میتونید پیشنهاد کنید برای این مورد من چطوری میتونم فعالش کنم ؟
این سوال ربطی به موضوع سوال اصلی نداره لطفاً از قمست "سوال بپرسید" اقدام به ارسال این سوال بفرمایید.
خب من مشکلم اینه که میخوام administrator رو روی سیستمم فعال کنم اما نمیشه این ارور رو میده
این جور کارها نیاز به سطح دسترسی داره یوزری که در حال حاظر باهاش لاگین هستید این قدرت رو نداره باید با یوزری لاگین کنید که قدرتش بیشتر باشه تا بتونید یوزر ایجاد کنید حذف کنید فعال و یا غیر فعال کنید.