فعال کردن System Restore در ویندوز سرور 2012
سلام چطوری می تونم در ویندوز سرور 2012 سیستم ریستور فعال کنم یا بعد از اینکه تمام تنظیمات و برنامه های مورد نیاز نصب کردن بکاپ بگیرم تا درصورت نیاز ازش استفاده کنم ، ممنون میشم راهنماییم کنید
5 پاسخ
دوست عزیز System Restore یک قابلیت کلاینتی ست، و نه سروری. پس کلن بیخیال System Restore بر روی سرور بشین. ولی برنامه های بهتر و قدرتمندتری مشابه System Restore بر روی ویندوز سرور موجود هستند، که از این دست می توان به Windows Server Backup و یا System State Backup اشاره کرد که کارایی مشابه ای شبیه System Restore داشته و در بسیاری از جهات حتی از آن نیز قدرتمندتر می باشند.
ITPRO ی عزیز شما عنوان نکردید که فقط قصد Backup گیری از اکتیودایرکتوری رو دارید یا از همه چیز میخاین Backup بگیرید ؟ برای Backup گیری کلی مهندس جهلولی عزیز سری آموزش هایی در خصوص نرم افزارهای تخصصی Backup گیری اعم از Acronis True Image و Symantec Backup Exec ایجاد کردند که می تونید از طریق لینک زیر به اونها دسترسی پیدا کنید :
- آموزش بکاپ گیری از اکتیودایرکتوری با Symantec Backup Exec
- کاملترین آموزش بکاپ گیری با اکرونیس (Acronis Backup)
ITPRO باشید
سلام
من زیاد وارد نیستم میشه روش بکاب گیری بیشتر به من توضیح بدهید
باتشکر
با یه جستجو ساده پیداش میکنینااا