اکسچینج : نیامدن Contanct ها هنگام زدن To در Outlook
وقت بخیر
بعد از کانفیگ خود اکسچینج حالا وقتی در outlook میخوام کل Contact هارو هنگام زدن to ببینم هیچ چیزیو نمیاره !!!
2 پاسخ
چیزی که الان متوجه شدم اینه که یوزری که باهاش به این مشکل برخوردم بصورت Pop3 در اوتلوک ست کردم
ولی اگه همین یوزر رو بصورت همون Mapi روی اوتلوک ست کنم دیگه اون مشکل حل میشه و توی Contact ها همه یوزرها میاد
طبق عکس
ولی واقعا دلیلشو نمیدونم که خب نوع پروتکلی که روی اوتلوک ست میکنم چه ربطی داره به آوردن اسامی یوزرها ( contact ها ) هنگام زدن To
دقت کنید که Outlook برای اتصال به Exchange از پروتکل MAPI over HTTPS استفاده می کنه. مواردی مثل Address Book ها از ویژگی های Outlook هست که شما می توننید تنها از این پروتکل برای دست یابی بهشون استفاده کنید.
در واقع در سمت سرور بر اساس Address Book Policy ها کاربران به مواردی مثل Global Address List , Offline Adress Book می تونند دسترسی داشته باشند.