تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

اکسچینج : نیامدن Contanct ها هنگام زدن To در Outlook

وقت بخیر

بعد از کانفیگ خود اکسچینج حالا وقتی در outlook میخوام کل Contact هارو هنگام زدن to ببینم هیچ چیزیو نمیاره !!!

وقت بخیر
بعد از کانفیگ خود اکسچینج حالا وقتی در outlook میخوام کل Contact هارو هنگام زدن to ببینم هیچ چیزیو نمیاره !!!

||http://tosinso.com/files/get/ef67f843-efa4-438b-ad05-29ffc664e4fa||

پرسیده شده در 1395/02/14 توسط

2 پاسخ

0

چیزی که الان متوجه شدم اینه که یوزری که باهاش به این مشکل برخوردم بصورت Pop3 در اوتلوک ست کردم

ولی اگه همین یوزر رو بصورت همون Mapi روی اوتلوک ست کنم دیگه اون مشکل حل میشه و توی Contact ها همه یوزرها میاد

طبق عکس

چیزی که الان متوجه شدم اینه که یوزری که باهاش به این مشکل برخوردم  بصورت Pop3  در اوتلوک ست کردم

ولی اگه همین یوزر رو بصورت همون Mapi  روی اوتلوک ست کنم دیگه اون مشکل حل میشه و توی Contact ها همه یوزرها میاد 
طبق عکس
||http://network.tosinso.com/files/get/9f7c6077-6f2b-4a93-a411-77d940700751||

ولی واقعا دلیلشو نمیدونم که خب نوع پروتکلی که روی اوتلوک ست میکنم چه ربطی داره به آوردن اسامی یوزرها ( contact ها )   هنگام زدن To

ولی واقعا دلیلشو نمیدونم که خب نوع پروتکلی که روی اوتلوک ست میکنم چه ربطی داره به آوردن اسامی یوزرها ( contact ها ) هنگام زدن To

پاسخ در 1395/02/14 توسط
2

دقت کنید که Outlook برای اتصال به Exchange از پروتکل MAPI over HTTPS استفاده می کنه. مواردی مثل Address Book ها از ویژگی های Outlook هست که شما می توننید تنها از این پروتکل برای دست یابی بهشون استفاده کنید.

در واقع در سمت سرور بر اساس Address Book Policy ها کاربران به مواردی مثل Global Address List , Offline Adress Book می تونند دسترسی داشته باشند.

پاسخ در 1395/02/14 توسط

پاسخ شما